vrijdag 10 september 2010

De eerste keer...

De eerste keer op de autosnelweg vandaag! Wat een overwinning, voornamelijk van mijn angst dan wel. Mijn papa is me aan het leren autorijden en hij had vorige keer al laten vallen dat we volgende keer op de autostrade zouden rijden.
Ik was zenuwachtig maar het ging goed.
En dan te denken dat ik ongeveer 2 maand geleden nog nooit achter het stuur had gezeten. Schouderklopje voor mezelf. *klop, klop*
Omdat het autorijden wel wat van me vraagt en ik er meestal tegenop zie, beloon ik mijzelf altijd achteraf met iets leuks. Geen moetjes na het autorijden enkel magjes. (De kleuterjuffen onder ons weten waar ik het over heb.)
Nu dacht ik bij mijzelf, na het autorijden zit het pakje in de brievenbus, dat is mijn beloning. en *TADAA...* het was ook zo...
De eerste give-away die ik heb gewonnen. Dankjewel latanie.

2 opmerkingen: