dinsdag 7 september 2010

Tikkie, jij bent hem...

Ik ben getikt door puur arnika. Het is de bedoeling als je getikt wordt om antwoord te geven op onderstaande vragen en 4 nieuwe bloggers te tikken.
Hier volgen mijn antwoorden:

4 dingen uit mijn handtas: mijn GSM, mijn opvouwbare bolletjes paraplu, portefeuille en handy harry een muntsorteerder (zodat ik steeds gepast kan betalen en in de hoop wat minder klein geld te bezitten.)

4 dingen uit je bureaulade: Tegenwoordig woon ik bij mijn vriend waar ik geen bureau heb maar de eettafel inpalm. Op die tafel ligt nu: mijn agenda, een doos met kleurtjes, een doos met stempels en er staat een fles plat water.


4 favoriete dingen uit mijn slaapkamer: De kapstok die ik van mijn vriend kreeg, ons bed, mijn pyjama en mijn juwelenkistje.

4 favoriete dingen die je altijd al hebt willen doen (maar nog niet hebt gedaan.)
Een prentenboek maken, leren stikken met een naaimachine,  afstuderen en mijn eigen klas hebben.

4 dingen die je op dit moment erg leuk vindt:
vakantie hebben, mijn lief, met vrienden afspreken en blogs bekijken.

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen:

"My favorite things" uit de sound of music. Zit al in mijn hoofd sinds de eerste keer dat ik de film zag toen ik nog klein was.
"Heist aan zee" van Bart Peeters.
"Daughters" van John Mayer.
"All this time" van Maria mena. Zij is een Noorse zangeres, niet zo bekend in Belgiƫ.

4 dingen die je nog niet van mij weet:
Ik ben aan het leren autorijden, mijn all-time favoriete serie is 'Gilmore girls', ik hou van de kleur paars en ik functioneer niet goed zonder koffie.

4 nieuwe mensen die ik tik:
melissa milis
tiene
latanie
Celestine

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen