maandag 2 januari 2012

Een nieuw jaar vol goede voornemens!

Een nieuw jaar betekent goede voornemens zoals weer wat meer op dit blog posten, verantwoordelijkheid nemen over hoe mijn leven er op dit moment uitziet, werken aan de zaken waar ik niet tevreden over ben, rust vinden wanneer nodig maar evengoed passie vinden, mij laten inspireren door anderen, met goesting werken aan projecten, genieten van het leven!

Ik ben blij met wat ik bereikt heb in 2011, een diploma als kleuterjuf, samenwonen met de vriend, mijn rijbewijs, halftijdse job gevonden als kleuterjuf van een instapklasje en eigen centjes verdienen, ...
Jammer genoeg kreeg ik ook wat minder goed nieuws te verwerken. Er is bij mijn papa longkanker vastgesteld met uitzaaiing naar de hersenen. Hij is nu heel moedig aan het vechten en ondergaat bestraling en chemo. Hij doet zo zijn best om positief naar de toekomst te kijken, dat maakt het makkelijker voor mij om ook positief te denken, hem te helpen waar ik kan en bij te staan wanneer nodig. We zullen nog moeten afwachten om te weten te komen of 2012 hem gunstig gezind want dat hoop ik van harte !

Ik weet nog goed dat toen ik aan mijn studies bezig was dat ik niet kon wachten om mijn diploma te halen, te werken, samenwonen, ... Er leek geen einde te komen aan de taken, examens, stages...en nu is het zover. Er is voor mij zeker en vast een nieuw hoofdstuk aangebroken. Nu ben ik met mijn vriend stilaan aan het uitkijken naar een huisje, spannend!
Ik wil in 2012 proberen te werken aan mijzelf op persoonlijk vlak, werk, relatie en creativiteit.
Op dit blog zal ik weergeven hoe ik aan dit alles werk, met vallen en opstaan...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten