zondag 21 april 2013

kringerdewinkel

 Geïnspireerd door dit boek ging ik nog eens in de kringloopwinkel piepen.
Dat komt en dat gaat zo mijn zin om naar marktjes en kringloopwinkels te gaan.
Het hangt vaak ook van mijn buit af. Vind ik een paar keer niet veel soeps. Dan neemt ook mijn zin af MAAR...de pret is eens zo groot als ik dan toch dingen naar mijn zin zie.
kleine speelgoed auto's voor in mijn klasje.

puzzelpotje, leuk voor de kleinste kleuters en voor de juf om tik tak mee te spelen!

achteraf gezien, was dit een miskoop...kleuters bijten echt op alles of zien het niet liggen op de grond en gaan er dan op staan. Bijgevolg leven de kegels niet meer, 't zijn eerder platte vijgen.

leuke magneetletters!

Drie puzzels, de dozen waren nog in super goede staat.

Een heerlijk bloemetjes-bomma-schortje, kon ik echt niet laten liggen!







Zo'n twee ikea tafeltjes stonden speciaal voor mij daar te blinken in de kringloopwinkel! Eén word een bijzettafeltje voor thuis en het ander staat in mijn klas te wachten op een likje bordverf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten