donderdag 30 september 2010

eindwerk !

pfff...verkoudheid. Mijn hoofd sta op springen. Vandaag had ik al een geluk geen les. Ik kon eindelijk nog eens uitslapen en uitzieken. Voorbije zaterdag ben ik voor de eerste keer naar de cursus ' een prentenboek schrijven en illustreren' van Wisper geweest. Het viel bijzonder goed mee.
We deden al enkele schrijfoefeningen om los te komen en kregen veel tips om in gedachte te houden als je een prentenboek wil maken. Ik voelde me alleszins op mijn plaats. Er waren nog kleuterjuffen of mensen met een beetje een artistieke achtergrond en aanleg. Ook nog studenten. Ieder vorig vakje mag je bij mij afvinken dus ik viel niet uit de boot. Ik ben blij dat ik ben vertrokken...Ik had een beetje drempelvrees. Bang om die stap te zetten, eenmaal ik begin aan mijn eindwerk is het echt. Er moet een prentenboek tevoorschijn getoverd worden. En hopelijk een goed.

1 opmerking:

  1. Als je iemand zoekt die je prentenboek wil uittesten op kleuters, ik stel mij graag kandidaat!;-) hihi.
    Hoewel ik hop voor de moment wat rond in het lager...enkele weken vierde, nu het eerste... Maar ik kom al in de buurt eh, wie weet geraak ik nog eens in de kleuterklas dit jaar ;-)
    Succes met het boek/eindwerk! (hopelijk volgen er foto's van het project :) )

    BeantwoordenVerwijderen