woensdag 27 oktober 2010

I'm back !

Terug van weggeweest!
Ik weet niet hoe sommige van jullie het doen? maar met al dat schoolwerk lukte het me niet om ook nog te bloggen. Nu mijn eerste stage van dit jaar erop zit, ben ik terug wat relaxer. Ik had echt stress en begon weer te twijfelen aan mijzelf maar ik had echt een superleuke stageklas en een heel lieve mentor ( de juf van de klas). Ik heb een week rond het thema 'dieren' gewerkt en gespeeld met de kleuters. Een uitstap naar de zoo ging vooraf aan mijn stage daarom dus logischerwijze het thema dieren.
Hieronder enkele sfeerbeelden. Je kan je niet inbeelden hoeveel keer ik die dag tot 22 heb geteld! Toch zijn we met alle 22 enthousiaste maar vermoeide kleuters weer huiswaarts gekeerd, zoals het hoort. oef!
















De bekendste olifant in Vlaanderen en omstreken, Kaï Mook !
Erg populair bij menige kleuter.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten