donderdag 27 januari 2011

Eindwerk update !

Er wordt geschreven, geschrapt, herschreven, weer geschrapt, bijgeschreven, geschetst, getekend, geschilderd... Het jaar is halfweg en het eindwerk begint vorm te krijgen.
Het verhaal bestaat, al wordt er in overleg met mijn promotor nog aan gesleuteld. Als creatieve ziel vond ik het moeilijk om mijn verhaal al een beetje uit handen te moeten geven. Ik zou het zo graag hier posten en jullie mening horen maar ik wil geen risico lopen dat iemand met mijn idee aan de haal gaat natuurlijk . Al kan ik u meedelen dat het hoofdpersonage vaststaat. Het is een hij en hij heet Aap. Een woord dat makkelijk is voor beginnende lezers, want daar draait mijn verhaal een beetje rond, leren lezen. En meer verklap ik voorlopig ni, nah!
Zodra Aap een definitieve vorm heeft, zal ik hem voorstellen aan jullie! Hij bestaat voorlopig enkel nog maar in mijn hoofd.

liefs,
          * Juffertje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten