vrijdag 28 januari 2011

wist u dat...

...Juffertje een naaimachine heeft gekocht? Een Brother NV 10A .
Zo fier dak ben! Juffertje verjaart in februari en bij deze wilde ik mijzelf (een beetje te vroeg) trakteren. Ik ben een echte leek en vertrouwde dus op het beoordelingsvermogen van haar .
Ik kocht het hier en het werd gratis geleverd. Als je snel bent kan je het misschien ook nog met korting kopen (tijdens de solden) zoals ik deed. Vandaar het iets te vroeg trakteren aan mijzelf.
En nu maar uitproberen die handel !














2 opmerkingen:

  1. Hoi, ik las net dit postje. Ben je content van dit product? Ik ben ook op zoek naar een nieuwe.

    X Jess

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is een supermachine, wel een redelijk duur maar dan heb je ineens een deftig natuurlijk!

      Verwijderen